Ajutor

§1. Generalitati

a. Platforma btdl.ro este destinata exclusiv campionatului de darts BTDL ("Liga de joi"), pentru evidenta scorului, a statisticilor si a clasamentului, pentru fiecare sezon, incepand cu sezonul 2022-2023.

b. Platforma permite urmarirea clasamentului sezonului curent, pe prima pagina. Conform regulamentului clasamentul se stabileste in functie de diferenta leguri castigate leguri pierdute. In caz de egalitate, se foloseste diferenta intre meciuri castigate si meciuri pierdute.

c. De asemenea, programul sezonului curent se poate accesa din meniul principal, Meciuri sau Rezultate.

d. In momentul inceperii unui meci, in tabelul cu meciuri (de pe pagina principala sau de pe pagina Meciuri) acest lucru va fi semnalizat cu o eticheta rosie cu textul "live". Scorul se va actualiza dupa fiecare leg incheiat. De asemenea, aveti posibilitatea de a deschide pagina de meci, pentru detalii suplimentare (statistici, scor, echipe, locatie, durata), facand click pe scorul meciului respectiv. In cazul unui meci live, pagina de meci se reincarca singura la fiecare 5 minute.

e. Pentru orice fel de probleme tehnice, greseli gramaticale sau probleme de securitate, puteti scrie pe adresa de email bullseye@btdl.ro sau pe Whatsapp.

f. La fel ca si jocul de darts, folosirea platformei presupune fair play, atat pentru evidenta scorului si amanarea jocurilor, cat si pentru comunicarea problemelor tehnice.

§2. Contul de utilizator

a. Pentru a putea folosi aplicatia de scoring, este nevoie de un cont de utilizator. Fiecare echipa va avea cate 2 conturi (pentru capitan si vicecapitan), folosind o adresa de email valida si o parola.

b. Sectiunea de utilizator este impartita in 3 zone: Meciuri, Echipa si Setari

c. Meciuri - se pot vedea meciurile jucate, cele viitoare, precum si cele amanate. Tot de aici se porneste aplicatia de scoring sau se amana un joc.

d. Echipa - permite gestiunea echipei. Adaugare, modificare date jucatori (nume, porecla), activare/dezactivare si schimbarea capitanului/vicecapitanului.

e. Setari - se poate actualiza profilul utilizatorului curent (parola, nume, adresa de mail)

f. Pentru a putea juca un meci, este nevoie ca cel putin unul din cei 4 capitani/vicecapitani sa se autentifice in plaforma. Nu conteaza ce cont incepe jocul, gazda sau oaspete.

g. La incheierea jocului, in cazul in care se foloseste un calculator/tableta din locatia respectiva, este recomandat sa va deconectati.

§3. Amanarea unui joc

a. In cazul in care nu puteti juca unul din meciuri, trebuie initiata o cerere de amanare a meciului. Alegerea unei date ulterioare se poate face in afara platformei, dar amanarea este obligatoriu sa fie facuta din platforma.

b. Echipa adversa va primi un email cu solicitarea de amanare si va trebui sa confirme ca este de acord. Acest lucru presupune ca ati stabilit inainte o data noua de joc.

c. Conform regulamentului, fiecare echipa are dreptul la un singur joc amanat. In cazul in care se incearca amanarea unui nou joc, vechea restanta va fi automat pierduta cu 9-0. Dupa disputarea restantei, se poate amana din nou un joc.

d. Amanarea unui joc se poate face pana la ora 23:59 din ziua precedenta meciului (miercuri). Dupa acest moment, functionalitatea este blocata pentru jocul urmator.

§4. Desfasurarea jocului

a. In ziua jocului, unul din cei 4 jucatori se autentifica in platforma, iar din sectiunea Meciuri apasa pe meciul pe care urmeaza sa il joace.

b. In momentul dechiderii aplicatiei de scoring, primul pas este alegerea jucatorilor prezenti de la fiecare echipa. Este nevoie de minim 4 jucatori de fiecare parte.

c. Cand prezenta este finalizata, apsati "Incepe jocul", iar cele 9 leguri vor fi generate mod pseudo-aleator, tinand cont de numarul de meciuri jucate de fiecare participant. Jucatorii cu mai multe prezente vor avea sanse usor mai mari de a juca meciurile de simplu. ATENTIE! Odata salvata, prezenta nu mai poate fi modificata.

d. La inceptului fiecarui leg, sistemul permite alegerea jucatorului care va incepe, in functie de cine a aruncat mai aproape de bull.

e. La finalul fiecarui leg, trebuie selectat numarul de sageti folosite pentru checkout. In momentul apasarii pe unul din cele 3 butoane numerotate de la 1 la 3, leg-ul este salvat si sa trece mai departe la legul urmator.

f. Dupa incheierea legului 9, jocul este considerat incheiat, iar statisticile urmeaza a fi procesate in decurs de cateva minute. De asemenea, sistemul trimite detaliile jocului pe email, tuturor celor 4 capitani/vicecapitani.

g. Platforma are implementate toate conditiile din regulament:
• minim 4 jucatori pentru a putea incepe
• niciun jucator nu poate juca si 2 duble si 2 simple
• doar cel de-al doilea meci este luat in considerare pentru statisticile generale
• la jocul de echipa participa toti jucatorii prezenti
• se joaca un joc de 1001 SIDO (jocul de echipa) si 8 jocuri 501 SIDO.

§5. Aplicatia de scoring

a. Aplicatia de scoring este impartita in 3 zone:
• partea superioara afiseaza echipele, scorul general, media legului si punctele ramase din
• partea din mijloc afiseaza scorurile introduse pana in acest moment
• partea de jos afiseaza tastatura si jucatorul care trebuie sa arunce

b. Introducerea scorului se poate face direct de pe ecranul unei tablete sau telefon sau folosind o tastatura. Pe ecranele mai mici butoanele cu scurtaturi sunt ascunse, dar ele functioneaza, atata timp cat se foloseste o tastatura externa. Lista scurtaturilor (tasta - scor): Q - 26 | W - 41 | E - 45 | R - 60 | A - 85 | S - 100 | D - 140 | F - 180

c. La apasarea pe zona in care este afisat numele jucatorului, se deschide un ecran cu ordinea de joc.

Scoring App